۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۵۹۲۴۰۲
حجت الاسلام ذوالنور:

مقوله دفاعی کشور قابل مذاکره نیست|مسؤولان کشور را معطل بیگانه نکنند

مقوله دفاعی کشور قابل مذاکره نیست|مسؤولان کشور را معطل بیگانه نکنند
نماینده مجلس نیاز امروز کشور را حرکت جهادی و اعتماد به داخل دانست و گفت: مسؤولان نباید دل به بیگانگان بدهند و خود و کشور را معطل spv کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس فراکسیون روحانیت مجلس امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت دهه بصیر گفت: 9 دی آخرین میخ بر تابوت فتنه گران بود.

وی افزود: امروز نظام سلطه برای تغییر حکومت ها نظام های سیاسی به جنگ نرم و براندازی های خاموش روی آورده است، انقلاب های رنگین مسیرهای نزدیک و کم هزینه ای برای استکبار جهت از سر راه برداشتن حکومت ها است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که فتنه 88 اعتراض انتخاباتی نبود، اظهار داشت: فتنه 88 بدون هیچ استناد قانونی و واقعی با پوشش اعتراض انتخاباتی برای سقوط نظام اسلامی آغاز شد، 14 ماه قبل از انتخابات 88 تعدادی از سران جبهه آزادی و جریان مفلوک ملی مذهبی به آمریکا رفتند و در جمع سران گروه های ضد انقلاب خارج نشین با محوریت نیروها و بلند پایه امنیتی و اطلاعاتی آمریکا درباره انتخابات تصمیم گیری کردند.

وی ادامه داد: خروجی جلسه این شد که ادعای تقلب و دروغ کنند، 4 ماه بعد در ایران و در همان راستا  کمیته صیانت آرا تشکیل شد و به دنیا اعلام کرد که به نظام و حکومت اعتماد نداریم، سرمایه ملی هر نظام سیاسی اعتبار و اعتماد عمومی است و تشکیل کمیته صیانت آرا هدف قرار دادن این سرمایه در راستای اجرای راهبرد دروغ و تقلب بود.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که فتنه 88 از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود، ابراز داشت: بدون ارائه هیچ سندی بزرگترین ظلم را به نظام اسلامی و مردم کرده و اعتبار عمومی را دچار خدشه کردند، برخی خواص آتش بیار معرکه شدند و برخی دیگر هم سکوت کردند.

وی عنوان کرد: برخی خواص در تطهیر فتنه گران وارد شدند تا افکار عمومی را فریب دهند، تمام نظام سلطه با ابزار کامل خود وارد میدان شدند تا انقلاب را زمین بزنند، هیچ جریان ضد انقلابی نمی شناسیم که در فتنه مشارکت نداشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: از داخل کسانی که در فتنه نقش محوری داشتند پیام روشن دادند که رمق جمهوری اسلامی گرفته شده و اگر تحریم ها را تشدید کنید چیزی از نظام باقی نمی ماند، امروز هم مردم نتیجه آن خیانت را با کشیدن بار سنگین تحریم بر دوش خود می بینند.

وی اضافه کرد: فتنه گران حیثیت و صلابت جمهوری اسلامی را به معرض حراج گذاشتند، امروز هم برخی می خواهند با تحریک احساسات، موج سواری کرده و رفع حصر سران فتنه را برجسته می کنند و به مردم آدرس اشتباه می دهند تا اذهان منحرف شود.

حجت الاسلام ذوالنور مشکل اصلی مردم را اقتصاد و معیشت دانست و گفت: امروز مشکل مردم بیکاری نسل جوان است که عامل فروپاشی خانواده ها به شمار می رود، کسانی که باید پاسخگو باشند آدرس عوضی رفع حصر را به مردم می دهند.

وی افزود: به جای آدرس غلط دادن باید مشکلات مردم را حل کرد چرا که همین مردم انقلاب را از گردنه ها عبور دادند، امروز مشکل لاینحل در کشور نداریم، برخی القای ناکارآمدی نظام می کنند در حالی که نظام کارآمد است، با وجود همه تحریم ها و دشمنی ها امروز مردم ایران سربلند هستند و توانانی خود را به جهان نشان دادند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که این ایران اسلامی در عرصه هایی که بیشترین تحریم را داشته با پیشرفت های خود دنیا را متحیر کرده است، اظهارداشت: چگونه مسؤولان نمی توانند مسائل اقتصادی را سامان دهند؟ این بی عرضگی وسوء مدیریت است و ما نیازمند فرهنگ جهادی و بسیجی هستیم.

وی ادامه داد: چرا مسؤولان بستگان و اطرافیان فاسد خود را کنار نمی گذارند؟ اگر با روحیه طهرانی مقدم ها در عرصه اقتصادی فعالیت شود فشار اقتصادی بر مردم کم خواهد شد، مردم بدانند که این شرایط با عنایت الهی سپری خواهد شد، مسؤولانی که با دلسوزی و اخلاص کار می کنند به مراتب فراتر از مسؤولان فاسد است و نباید برای تعدادی مسؤول فاسد چهره نظام و مسؤولان خدوم مخدوش شود.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس نیاز امروز کشور را حرکت جهادی و اعتماد به داخل دانست و ابراز داشت: مسؤولان نباید دل به بیگانگان بدهند، مسؤولان که بدعهدی های دشمن را دیدند نباید خود و کشور را معطل spv کنند.

وی عنوان کرد: مسؤولان نباید طناب کنوانسیون های ننگین را به حلقوم مردم گره بزنند و فضاسازی های بیجا داشته باشند؛ با cft برای این که دشمن مطمئن شوند باید کالای ما از مبدأ تا مقصد در اتاق شیشه ای قرار گیرد و ادعای محفوظ ماندن اطلاعات دروغ است؛ مسؤولان باید شفاف کنند که پشت پرده مذاکرات چه پیمان هایی با دشمن بسته شده است؟ این در حالی است که مقوله دفاعی کشور قابل مذاکره نیست./1323/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6

 

ارسال نظرات